reede, 30. november 2018

Huvitavad leiud internetist.

Leidsin sellise ägeda lehekülje kus saab arvutada kui vanaks sa eeldavalt elad. Tuleb vastata paarile küsimusele ja lõpuks arvutab see leht välja kui vanaks sa eeldavalt elad. Minu tulemus kuidagi ei üllatanud mind.

Nagu kirjutatud siis ei tohi võtta tõena kuid ise isiklikult arvan et 50 - 60 kanti oleks okei isegi elada. Oleneks tervislikust seisundist.

  Juurviljana kellegi kaelas ma elada küll ei sooviks. Enne leian kindla enesetapu viisi ja viiks eneka ellu kui oma kallile inimesele turja peale jääks. See oleks täielik piin juba ise-endale kui ei saaks endaga hakkama ja sunniks kedagi enda eest hoolitsema.

Eestis elu on niigi raske. Tööd peab rügama aga raha peab sul endal olema. Need kellel veits rohkem raha käes, need muidugi hetkel naeravad selle postituse üle kuid kunagi tuleb ka neil aeg kus raha tunneli lõpus otsa saab. Haigus/ tulekahju - mis iganes võib juhtuda. Keegi meist ei ole selle eest kaitstud.

"Vanus lähtuvalt elustiilist : 39 "
Ausalt öeldes 13 aastasena tundsin end kui täiskasvanu juba. Vahest vaatasin enda vanuseid inimesi ja suht tihti käis peast mõte läbi et kas neil on arengu-peetus või nad ei tahagi reaalsest elust tegelt ka aru saada. Enda vanuste inimestega suhtlemine oli suht võimatu. Mõnega jah suhtlesin aga väga tihti oli eri-arvamusi mis lõpuks tüliks kiskusid. Ma olen liialt erineva mõtte maailmaga  inimene sellekohapealt.

Esimene kutt oli mul ka 21 aastane, ise olin 13 aastane siis. See oli armumine esimesest silmapilgust. Klappisime tegelt väga hästi. Mõttemaailm oli sama, huvid olid samad, kõik nagu peaaegu ilus välja arvatud mu vanus. Kuigi erinevalt vanuselt, käitusin ja olin siis juba nagu täiskasvanud inimene.       Esimene armastus, esimene katkine süda jne. Oleks ma vanem olnud, oleks me siiani koos ma usun. Lahku lõpuks ajas meid pikk vahemaa üksteisest. Aga eks nii oli ka parem mingil määral.

Peale teda ma kohtasin enda praegust meest. Esimene kohtumine meie vahel algas täiesti arulageda valega mida ta siis tuli lahendama minuga kuigi ma isegi ei olnud teda kunagi näinud ega ta nime isegi kuulnud sel ajal.. kellegi kolmanda inimese poolt välja mõeldud vale mida siis aeti minu kaela et ma räägin "hr.võõrast" taga . Sellest blogin kunagi hiljem. See tegelt päris naljakas lugu.

Tulles nüüd teema juurde tagasi, siis sellel lehel saab ka stressi välja arvutada. Vastama peab siis 23 küsimusele. Kes enam-vähem õiget tulemust tahab, vastab nii ausalt kui võimalik. See tulemus tuli küll natuke üllatusena. Esiteks ma olen draama kuninganna ja teiseks ma mul suht pidevalt tunne et mul ei ole 1 laps, vaid lausa mitu elamisepeale. Tulemus siis selline :


Kuigi veits tõde ka olemas, ma suudan oma tujusid mingil määral kontrollida ja päev kujuneb just selliseks nagu ma selle mõtlen. Kui on halb tuju siis elan end välja koristamise või säärasele tegevusele. Kui hea tuju siis olen nagu kleepuv lima millest lahti ei saa :)

Lehekülg kus saad testida enda stressi on :

http://kasulik.delfi.ee/calc/tervis-ja-toit/stressiarvutaja.php

Ja lehekülg elu-ea arvutamiseks :


http://kasulik.delfi.ee/calc/tervis-ja-toit/eluea-arvutaja.php

Head avastamist :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...