esmaspäev, 19. november 2018

Blogimisest

Täna lugesin "AMHT" Blogi ehk " A mida Henry teeb?"

Ja sealt tuli ka tänane blogipostituse teema. Nimelt peab tema avalikult blogi ja blogi teemaks oli "kus on Mallukas? 3 teooriat"
Ja kommenteeriumis oli kohe et mõnitab rasedat.

Minu arvamus on selline, iga inimene kes peab blogi, seal blogis leiad selle inimese arvamuse, nalja, tegemistest jne. Ainuüksi "SELLE INIMESE" loo. Sa ei saa pidada blogi teiste inimeste arvamuste järgi , sest niipalju kui on inimesi, nii palju on arvamusi. Iga inimene on unikaalne ja erinev, ja Blogist leiad just SELLE 1 INIMESE mõtted ja arvamused. Kõigi inimeste arvamused ei saagi samastuda. Muidu ei oleks ka erinevust. Ja inimesed oleks kui robotid kes oleks sisse kodeeritud tegema samu asju, mõtlema samu asju jnejne. Kuhu me nii jõuaks? Ilmselt mitte kuskile.

Ja kuna ma ise ka pean blogi siis siit leiad aind :

MINU ARVAMUSED ASJADEST
MINU PERE TEGEMISTEST
JA MA EI MUUDA OMA ARVAMUST SELLEPÄRAST ET KELLEGILE EI MEELDI, SEST SEE ON MINU BLOGI JA KIRJUTAN SIIA VAID MINU ASJADEST MIS MIND HUVITAB!

jah, võid jätta oma arvamuse kuid minu mõttemaailm sellega ju ei muutu kuidagi. :)

Edukat lugemist :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...