teisipäev, 20. november 2018

Jõulud ja kingitused!

Varsti ongi käes see kõige kiirem aeg elus, jõulud!

Eelnevalt oleme jõule pidanud vanemate juures. Ega see aastagi kodus ei pea. Ainus asi mis kodu seinte vahele jääb, on päkapikud. Jõulud siiski perekonna ja sugulastega kokku saamis aeg.

Kuuske ma tuppa ei vea, esiteks ajab okkaid, teiseks mul mingi oma kiiks. Mulle ei meeldi kui elus asja tapetakse aind sellepärast et ilus oleks. Sama ka lõike-lilledega. Tahad lille kinkida? Kingi potilill. See elab vähemalt edasi seni kuni hoolitsen. Sama ka kuusega. Okei, ilus on ta jah, aga lõigatud elavat kuuske ma enda kodu uksest sisse ei laseks. Enne ostan poest mingi võlts kuuse.

Kingitused tavaliselt tulevad nii vanemate poolt kui ka mehe vanemate poolt. Jõuluvana samuti. Eelmine aasta sai Anc julmalt palju mänguasju. Mina jällegi asju mis edaspidi vaja läheb. Mees samuti.

See aasta isa lubas kinkida Ancile mänguasja kasti. Ma millegipärast kaldun arvama et kingime mehega mingi nuku laadse asja, ta ikka nii fänn nende nuku asjadele.
Samuti mõtlesin et kingiks nukumaja. Ma arvan et talle hullult meeldiks see.

Mehega arvatavasti teeme ühise kingituse ja lähme spa'sse :)

Vanematele mõtlesin et laseks pilte välja ja raamiks ära. Viimane kord hea et ema  ämmaga kaklema ei läinud kui pildid lauale viskasin. Krabamist oli tükk aega aga sõbralikult jagasid ära lõpuks.

Seoses veel jõuludega siis arvatavasti mingid jõulutuled paneme ka aknale sirama. Keegi nagunii ei näe, aga endal ilus ikka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...