teisipäev, 20. november 2018

Suur puhastus!

Paar päeva tagasi tegin postituse kodust - millisena meeldiks rohkem ja milline ta oli.
 Nimelt mulle ei sobinud et kodu nii asju täis on ja mõtetult suured asjad mis võtavad ruumi.
Täna siis jumala lambi kohapealt tuli räme koristamise tuju. Ja nagu ikka siis vaja ju põhjalikult kõik korda teha ja ümber tõsta. Ma pole ausalt kunagi nii palju paska korteripealt leidnud ega ära visanud kui täna.

Esiteks ajas närvi mind reisikohver mis mõtetult madal oli ja palju ruumi võttis. Mänguasju nagunii selle sees enamus ajast polnud. Okei, mõned olid jah aga suht lamp kui teine mänguasja-kast oli veel lisaks teises toas kuhu samuti midagi eriti ei mahtunud.
Kuna mul oli 4 kotti Anci väikseks jäänud riideid ka siis lippasime mehega taaskasutusse. Panin riided annetuskasti ja taaskasutuse kõrval olevast uuskasutusest küsisin pappkasti kuhu mahuks kõik mänguasjad ära. Pikema jututa sain suure pappkasti. Pappkast peaks niikaua ära elama küll kuni jõulud saabuvad. Nimelt Isa lubas Angelicale kinkida puidust ise tehtud mänguasja kasti. Ise palusin temalt seda ja lubas ära teha. Nii hea kui keegi vastu tuleb kui mul midagi vaja on või kui abi palun :)
 Ilmselgelt on Angelical julmalt palju mänguasju. Aga ma ei raatsi  neid ära visata ega anda ka. Veel korralikud ja ta mängib nendega.

Üleüldse loen pidevalt et lapsed ei mängi enam mänguasjadega vaid pidevalt ekraani taga. Ancil ekraani aeg aind siis kui ärkab, keegi külas on või magama läheb. Muidu paneb puslesi, mängib nukudega, laob legodest maju ja teeb süüa. Joonistame ka ja teeme kõike muud mida pisipreilile meeldib.

Peale uus/taas kasutusest tulemist koristasin kohe edasi. Alguses riided kokku ja põrand sodist tühjaks. Pesukast uputab, kindel on see et 4 päeva järjest saan kindlasti pesu pesta. Avastasin et voodi alla ja diivani taha oli mega palju riideid kukkunud. Nüüd need igastahes ootavad pesu.

Peale riiete koristamist võtsin ette kappide sisu. Ütleme nii et salaja eemaldasin mehe telefoni manti, ma lihtsalt ei näe mõtet mingeid tühjasid karpe ja kilesid alles jätta. Nagunii neid tuleb veel ja veel.

Ja kuna kõik säärane oli tehtud, siis mõtlesib et tõstan paar asja ümber. Algselt tahtsin visata ühe riiul-kapi minema mis 80'ndate seksioonist pärit oli, aga ümber tõstmise käigus avastasin et telekalaud ei olnud enam sellises olukorras et kannataks nihutada, seega telekalauast sai prügi. Lasin mehe vennal ära tükeldada selle.

Paigutasin veel natuke kappe ja asju ringi. Pesin põrandat ja sorteerisin kappide sisu. Lõpuks tulemus jäi minuarust parem kui varem. Telekas ei ole enam 40 cm kõrgusel vaid kindlalt riiulil. Angelica varem suutis harjavarrega telekasse kopsida nii et telekas sai viga. Nüüd aga telekas piisavalt kõrgel et Angelica vaevalt telekat lõhkuda saaks kogematta.

Diivani alt tuli ka vana koera pesa välja mida viimati kasutasime tallinnas. Oh seda rõõmu kui pätu avastas oma vana pesa. Aeles ja nuusutas ja püherdas ja lakkus. Sõna otseses mõttes oli näha et ta ikka julmalt igatses seda. Sai ka see pesa maha jäetud. Nüüd ta magab sellel kõht taevapoole.

Ruumi on rohkem kuid plaanin kindlalt veel paar asja välja vahetada. Nimelt otsin veel riiul kappi mis laest-põrandani ulatuks ja oleks mahukas. Siis vahetaks veel meie abieluvoodi välja 140*200 suurusele ja plika voodi läheb ka varsti vahetusse. Siis põrandad on kuidagi tühjad, mingisugune vaip oleks suht hea. Siis ostaks veel tava laualambi mehe lauale et parem telefone remontida oleks. Ning mingiaeg muretseks parema pesumasina ka. Praegune toimetab küll, kuid tahaks uuemat veits.

Tegelt olen nüüdse toa paigutusega ülimalt rahul. Ka mees kiitis mu paigutuse heaks.

Ma julgen pakkuda et selline paigutus peab kevadeni vastu. Ma ju selline pirtspe*se selliste asjade kohapealt. Ja üldse ei imesta kui mööbel ära väsib , kui iga paari kuu tagant jälle ümber tõstan.

Aga ma olen Airi. Ma olen kodune pmst 24/7. Eks see mööbli paigutamine tulenebki sellest et ühte samat pilti ei jõua kaua vaadata. Ja eks paigutamine ümber muudab rutiini ka. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...