neljapäev, 8. november 2018

Isadepäev

Juba pühapäeval on Isadepäev. Mingil määral olen juba mõelnud välja kuidas ma selle päeva korda saadan. Tegelikult pidin täna kose vahele shoppama minema ja üllatuse ära ostma aga no kuidagi ei viitsinud end välja vedada seinte vahelt.
Homme ma veel õnneks kosel ja aega kingitus ära osta ja pakendada. 

Pühapäevaks käskisin Askol kõik toimetused nurka visata ja mitte plaane selleks päevaks teha. Ilma küsimata reserveerisin ta päevaks vaid endale. Väljapääsu õnneks tal ei ole :)

Tavaliselt otsib ta vabandusi ja põhjuseid kodust pääsemiseks, kuid pühapäeval see tal ei õnnestu kuidagi moodi. Ütleme nii et ta ise õnneks lubas mulle et see päev on vaid meie kahe jaoks. See tähedab et mõlemad lülitame telefonid välja et keegi meid segada ei saaks.

Hommiku oleme vabalt, nagu tavaline päev ikka. Lõunal hakkan päeva ette valmistama. Koristan, käin poes , ostan vajaliku poe kraami, valmistan mõnusa ja hea söögi, ja katan laua. Enne söömist annan kingituse üle. Peale söömist lebotame üksteise seltsis ja vaatame filmi ja veedame mõnusa õhtu.

Miks mul on tunne et miski suudab ikka meie plaanid ära rikkuda, kuid annan endast kõik et seda vältida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...