laupäev, 24. november 2018

Värviline minevik...


Värviline minevik juuste värvi suhtes on mul tõesti. Loomulik värv mul on brünett. Kui olin 13 siis alustasin oma juuste värvimist. Esimeseks värviks oli mul blond. Blondi ja brüneti vahel olin ma 4 aastat. Siis otsustasin juuksed süsimustaks värvida. Ütleme nii et suht jube oli. Aja pärast värvisin taas brünetiks, aga triibutasin blondiga segamini.

Sellel aastal ehk 2018, mõtlesin et toon mängu värvid. Alustasin siis nii et alt must ja pealt Blond. See välimus tegi mu tõesti 13 aasta vanuseks. Kui juuksevärv välja kasvas, otsustasin blondi punaseks värvida. Ka enam-vähem välimus oli. Ja kui punane välja kasvas, siis täna otsustasin et värvin brünetiks, aga imekombel jäi suht must - punaste triipudega. Ajaga ehk kulub heledamaks.

Ma arvan et päris pikka aega ma rohkem ümber ei värvi. Esiteks ei viitsi koguaeg värvida ja teiseks juuksed juba piisavalt rikutud - lasen puhata.

Kunagi kindlasti taastan kirju välimuse. Alt must ja pealt blond. Siiani suht lemmik aga viitsimist annab soovida :D

Uuel aastal uue hooga :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...