teisipäev, 13. november 2018

Kaalulanguse põhjus

Kuna kaal langeb juba üle igasuguse kriitilise piiri, siis hakkasin ise arstiks ja otsisin ise oma kaalulanguse põhjuse välja.

Nimelt mul on rauavaegus aneemia. Alguse sai naistehädadest... nimelt päevade aegne rohke vereeritus mis viib liialt välja organismist rauda....

esimene ravi oleks vaskspiraali vahetus hormoon spiraali vastu. Miks? Sest lapsi rohkem ma niipea ei soovi ja hormoon spiraal tasakaalustaks mu organismis hormoonse tasakaalu, samuti päevadel kohendaks vere eritust organismist mis hoiaks tasakaalus koos toitumisega rauda.

Teine ravi on toitumine.
Seda ma juba olen vaikselt muutnud. Asendanud hommiku kohvi smuutide vastu, tavalised võikud asendanud igasuguste puuviljade vastu mida näksin aeg-ajalt ning õhtuks kindel soe söök mis peab sisaldama LIHA.

Veits isegi on muutust näha, aga aega sinna veel paljupalju. Arvan et kui hormoon spiraali ära lasen panna siis paisun oma 45.2kg ~ 60kg. See oleks ju jumala okei...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...