reede, 1. märts 2024

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu. 

Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime välja pakkus. ADRIANA, ADRIANNE JA ARIANA.

Lõpuks siis laste isa otsustas et nimeks tuleb Ariana. 

Mina olin suht kindel et jääbki nimetuks, sest nimed mis ma välja käisin, olid kõik kõigi jaoks kas jubedad või ei sobinud kellegile. Üks pidi hullem kui teine olema või siis keegi teadis sama nimega isikut kes ei old just kõige parema maine või olemasoluga inimene.. 

Fakt oli see et kõik me oleme A tähega ja see pidi ka nii jääma laste-isa ema ehk ämma käsul. 😁 hea valik 😅

Laps ära sündis ja vaadates talle näkku, tuli välja et nime valik osutus õigeks. Ta oli täitsa Ariana nägu 🤩🥰🥰🥰

Paari kuuselt saime aru et sellest tüdrukust tuleb miskit väga vinget. Ta iseloom on väga kõva ja ilmselt lööb elus veel väga palju läbi ❤️



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...