neljapäev, 8. november 2018

Parimad filmid / saated / multikad seisuga 2018

Avaldan arvamust selle aasta parima nähtud filmi, saate ja multika üle. Arvamus on personaalne ja kirjutatud vaid minu nägemuse järgi mis sellel aastal on mulle kõige rohkem meeldinud või silma jäänud!
Arvustus tehtud : 07 November 2018

SAATED/SEEBIKAD

Tavaliselt kui telekas käib, siis jookseb sealt mingi multikas. Ma ei kujutaks ette päeva vaikuses nelja seinavahel. Paar tundi okei, aga tervet päeva kindlasti mitte. Öösel ilmselgelt on vaikus nii-kui-nii .

 Ma Arvan et veedetud päev nelja seinavahel vaikuses ja tegevuseta,  lõppeb hullusärgis ja viljandi Jämejala Haiglas. Põhjusel et enamus ajast olen nagunii koduseinte vahel ja vaikus ajab hulluks küll mõnikord. :)

Teleka vaatamisest ajaliselt jään ma peres teisele kohale. Esikoha röövib uhkelt  Angelica oma multikatega. Meest ma pole päris ammu telekat vaatamas näinud. Aasta tagasi veel oli tal omad lemmikud saated mida järjepidevalt vaatas ja ootas. Kuid elu läks kiiremaks ja nii see teleka vaatamine tal tahaplaanile jäi. Vahest igavusest kui und mehel ei tule siis istub mul kõrval ja vaatab seda mida midagi.

Kui ma teleka ette jõuan siis tavaliselt vaatan saateid järgi Ja enamus kordi on sellised kus vaatan mitme päeva asju lausa järgi. See on siis hetk kus kodutööd ja tegemised tehtud on ja laps juba magab.

Kui Angelica üleval on ja kahekesi  Angelicaga telekat vaatadata tahaks, siis peale multikate on nõus ta vaatama Malluka saadet.  See on ainuke saade mida Anc huviga vaatab. Teisi saateid ei ole Sellise huviga vaatamas näinud. 

Malluka saade õnneks istub meie peres kõigile. Angelica totaalselt krutib ära kui saade hakkab sest Saate alguses nad lehvitavad ja Anc kohe lehvitab telekale vastu. 

Õnneks saates on seal niipalju uut ja huvitavat ja saade ise on juba teistmoodi üles ehitatatud ja erineb teistest saadetest ning see on arvatavasti võtmeks,  mille pärast saade Angelicale meeldib. Kindlasti veel sellepärast ka et Mari ja Lende tegemisi näidatakse ja tegemist siiski pere saatega kus kõik liikmed on ekraanil. 

Anc veel ei räägi nii nagu teised, siis see saade päris palju aitab kaasa rääkimisele. Armas on kuulata kuidas ta seletab ja üritab end väljendada saatest nähtud asjadest. Toon näite kus Mari süles oli Rott ja kuna meil on merisiga siis Angelica nõudis lausa Merisiga endale sülle.

 Olen jumala poolt et Malluka saadet rohkem kui 1 kord nädalas näidataks. Ise oleme mehega saanud sealt idee spa'sse minna ja Angelica kõnele on see samuti hea kui saatest nähtule üritab end väljendada et kõik temast aru saaks. 

Saadetele järgnevalt praegusel ajal (7.november.2018) vaatan veel pilvede all, selgelt nägijaid, kättemaksukontorit ja padjaklubi. Ükspäev jäin vaatama "Stileto vendeta" saadet ja ütleme nii et kui näeks täiesti algusest peale siis vaataks seda ka. 

Kui nüüd liigitada minu nägemuse järgi SAATED/SEEBIKAD siis paremast halvema poole järjekord oleks selline : 

SAATED/SEEBIKAD:

1) "Ettevaatust ingliga"
2) "Pilvede all"
3) "Malluka sügis"
4) "Padjaklubi"
5) "Kättemaksukontor"
6) "Selgeltnägijate tuleproov"

MULTIKAD!

Lähme edasi Multikate suunal. 
Multikaid olen ma väiksest saadik suht palju vaadanud. Alustades "käsnakallest" lõpetades "Lego Ninjagoni" välja. Neid ma paremuse suunal järjekorda ei pane sest multikaid 

 Praegusel ajal olen nõus vaatama  suht väheseid multikaid ja neid näen  silmanurgast tavaliselt siis kui hommikul  Neiule soengut teen lasteaeda minekuks või kui Angelica on kodune.

 Saatena Tavamultikad mis kanalitelt jooksevad ja üldse vaatamist kannatab, on kindlasti "Heidi" , "Sügavik", mingil määral  "Käsnakalle kantpüks"  ja "Simpsonid". Paremuselt halvemuse poole paneks ritta nii: 

TELE-KANALI MULTIKAD:
1) "Heidi"
2) "Simpsonid"
3) "Sügavik"
4) "Käsnakalle kantpüks"


Filmidena tehtud head multikad on kindlasti "Moana" , "Mesilane Maya" , "Boss baby" , "Trollid / Trolls" , "Kuidas taltsutada lohet". Angelica lisaks kindlasti "Masha ja karu" ka aga see tõesti käib suht igapäev ja suht üle on visanud ühe ja sama kuulmisest. Film-multika Paremuselt halvemuse poole oleks nii: 

FILM-MULTIKAD:

1) "Kuidas taltsutada lohet"
2) "Moana"
3) "The Boss baby"
4) "Trolls"
5) "Mesilane Maya" 

Esimene väärib esikohta, aga ülejäänud samuti on head ja paneks ülejäänud kõik paremuselt kohale teine kui järjestama ei peaks.

FILMID!

Ja viimane peatükk sellest postitusest on Filmid. Kuna filme on hästi palju ja erinevaid siis kirjutan parimad filmid kategooria järgi. Ja paremuselt halvemuse poole kui on mitu head Filmi.

ARMASTUS / ROMANTIKA FILM: 

  Kui ikka üli masekas tuju on ja seest kuidagi raske ja vaja end tühjaks nutta siis vaatan "Titanicut" kohe kindlasti.  See on ülivana film mis siiani suudab mind nutma ajada. Old but Gold. 

Aga põhinedes nüüd parimatele Armastus/Romantika filmidele siis järjestus oleks selline:

1)"Fifty Shades of Grey"ka teised osad.
2) "Titanic"
3) "Julia & Romeo"

EESTI FILM:

Eesti filme ma tegelikult palju vaadanud ei ole. 
Vanematest filmidest esimesena tuli meelde 

1)"Nukitsamees",
2) "KLASS" 
3) "Ma olin siin". 

Veidi uutematest filmidest eriti popp siiani on 

1) "Klassikokkutulek",
2) "Pilvede all - Neljas Õde" 
3) "Nullpunkt". 

ÕUDUKAD!

Õudukate kategooriast kindlasti esikoha filmideks valiks "Astraali" ja kõik Astraali osad. Ütleme nii et ainuke õudukas mis reaalselt pani mind huviga järgmist osa vaatama ja ootama. Olen suht kindel et suudaks seda iga aasta vaadata jälle ja uuesti. Sellele filmile olen Täielik fänn! 

1) "Astraal" - kõik osad
2) "Conjuring" , - samuti kõik osad
3) "plus one" , 
4) "paranormal activity" , - kõik osad
5) "The Eye" 
6) "Cabin in the woods" 
7) "The Ring"

See nimekiri tuleks ilmselt pikk sest ma reaalselt jumaldan filme kus Vaimud / Hinged / Deemonid on sisse toodud ja neid huvitavalt filmis kasutatud. Minu jaoks Õudukas peab olema ehmatav ja verd tarretuma panev, peab olema huvitav ja tekitama tunde "mis edasi saab?". Kindlasti peab õudukal olema konkreetne sisu või põhimõte. 

Õudusfilmidest ei suuda ma vaadata näiteks "saag"i . Ma olen sellekohapealt väga nõrganärviline. Süda läheb pahaks juba alguses kui seda filmi vaatan.
 Üleüldse reaalsena lavastatud vere valamist ja jäsemete nülgimist ma ei kannata. Ja inimene kes suudab seda vaadata, ilma et mingit emotsiooni see temas tekitaks, arvan  et ta on kas mingi sarimõrtsukas / lihunik või vaimselt nii haige et ei peaks viibima meie ühiskonnas vabalt vaid pideva valve all. 

FANTAASIA FILM - romaan

 tuntumateks filmideks on "Videviku" kõik osad. Samuti telekanalitel ära leierdatud "sõrmuste isand".  - neid ma isiklikult lemmikuteks ei peaks aga teiste nähtute filmide kõrvalt siiski heaks. Kui need filmid alles välja tulid, siis meeldisid need filmid küll.

 Rääkides lemmikutest siis vana hea  "Avatar" mida pole päris pikka aega näinud on siiani üks mu lemmikutest. 
Järjestikult siis oleks nii: 

1) "Avatar"
2) "Jumanj"
3) "Videvik" - ja järgnevad osad
4) "Kariibi mere Piraadid"
5) "Sõrmuste isand"

PÕNEVIKU FILM

Kes meist ei tea siis mõnda põnevikku? Neid on samuti nii palju et raske kohe paremuse järjestuses paika panna. 

1) "Don't Breathe"
2) "Maze Runner" 
3) "planet of the apes" - teised osad ka
4) "Alien"
5) "Fast & Furios" - osani 7


2018 kokkuvõte on koos!  Järgmine aasta teen sama sisuga postituse, ning siis on näha kui palju on muutunud minu jaoks filmide / Saadete / Multikate maitsemeel. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...