pühapäev, 7. oktoober 2018

Meelise sünnipäev!

Päev mis jääb pikalt meelde. Õhtul andsime teada et ei lähe sünnipäevale, aga tegelt plaanid olid teised. Ütleme nii et see oli esimene üllatus. Nad ei osanud arvatagi et läheme.

Poes kingituse valmimine läks lihtsalt ja kiirelt. Eelmine aasta sõitis Meelis Bmw-ga siis sai kingitud bmw mudel auto ja kook, see aasta sõidab vw-ga , sai kingitud vw mudel auto ja kook. Täiskasvanute jaoks ei olegi kingitused nii väärtuslikud vaid on inimesed kes kohale jõuavad ja meeles peavad, sellest olen ma ammu arusaanud.

 Sinna jõudes olid nad koduselt riides ja üllatus läks läbi nii nagu plaanisime. Soovisime õnne, rääkisime juttu. Taimi kohe kukkus vaaritama seal toitudega:) sõime, jõime. Siis läks peoks, tantsisime ja laulsime karaoket. Kahju et Taimi ja Meelise lapsi polnud sel päeval kodus, oleks Angelical ka lõbusam olnud.

Angelica sai esimese mikrofoni kogemuse, ja kõik kes me seal olime, võime tunnistada et see laps laulis paremini kui mõni täiskasvanu :)
Kõigil oli mega tore. Mehed said rääkida meeste jutte ja naised naiste jutte. Aeg lendas kui linnu tiivul.  Sünnipäeva lapse sõnul panime meie ta päevale punkti ehk ta sünnipäev õnnestus tänu meile :) Nii hea tunne kui midagi ilusat ja head on korda saadetud. 
Öösel kella 1 ajal alles hakkasime liikuma koju tagasi, aga enne seda panime paika mu parima sõbranna sünnipäeva plaanid. Ma olen jumala kindel et sellest tuleb samamõnus päev kui ta Mehe sünnipäevalgi :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...