reede, 19. oktoober 2018

Loomasõber!

Mul on kodus täielik loomasõber. Nimelt Angelica nunnutaks kõik elavad loomad invaliidiks. See armastus pisikeste vastu on ikka nii julm.. Suvel kui kosel puhkasime siis Angelica tassis ikka igasuguseid loomi mulle vaatamiseks. Kord oli tigu, enamus ajast konnad, sipelgad, teod, kass, vihmaussid, liblikaid kutsus ka vaatama, ja ei puudunud ka muud pisikesed loomad mis maal eksisteerisid. Eriti suur armastus on tal merisea Beebi vastu. Koguaeg ta paitaks teda, koguaeg tahab sülle teda, koguaeg annab süüa talle ja mängib temaga. Ikka täielik nõrkus tema vastu. Samas panin tähele et talle meeldivad hullult kassid ka. Pätu vastu tal ka ei ole midagi aga pigem kiusaks ja mängiks temaga kui nunnutaks. Ja küla koerte peale on ka nii äksis et tahab kohe koju vedada. Kui ta saaks siis ta veaks terve maailma loomad koju, alustades sipelgatest lõpetades ahvidest. Samas hea kui ta ei karda kedagi ja looduse laps on rohkem. Ma ju samuti tegelikult maalt pärit. Enam end väga maakaks ei saa kutsuda vist, aga igal juhul elaks kuskil maa majas kui siin linnas. Samas seni kuni Angelica veel väike on ja lasteaias ja koolis ära käib, siis peale seda võiks küll maale kolida. Hetkel lihtsalt mugavuses küsimus. Ja kui kunagi kui peaks kuskil majas elama, siis kindlasti peab maja kõrval olema lauda moodi majake kus ma oma 10 kana ja muid väikseid loomi peaks .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...