esmaspäev, 8. oktoober 2018

Ja hakkabki see töö peale :)

Juba järgmine nädal esmaspäevast olen ma ka tööinimeste klubis :). Aitab küll sellest kodus istumisest. Ehk siis nädal aega veel puhkust. Miks järgmine nädal? Sest me siiani terve perekonnaga haige. Okok, ei saa väga öelda ka et me ravime end kodus, sest eile käisime sõbra 7menda seeria bmw järgi tallinnas, ja sinna ja tagasi eest teenida 100 euri pole ju paha :D ja kodus istumisest ei ole siiani jälge ka mitte. Meelise sünnalt jõudsime koju kella 2 paiku öösel, eile jõudsime samuti kella 2 paiku öösel. Täna ma olen suht kindel et kesk-ööks meid kodus veel ei ole. Tutvusringkond ka suurenes paari tuttava võrra jälle, ning sai ka oma vanemad tuttavad läbi käidud et päris ära ei unustaks. Viimased paar päeva on olnud nii tiheda liiklusega et paha hakkab. Samuti mu telefon on sellise luubiall et hetkeseisuga väga istuda seal ei taha ka. Ei jõua tõmmelda asjade pärast, nagu vampiir kes imeb välja kõik energia. Kes saab aru, see saab. Õues on mega külm tegelt juba, aga autost autosse ei ole nii hullu midagi. Homme õhtul lähen soengusse ja siis pildistama:) enne tuleb pildid ära teha kui punase juuksevärvi totaalselt välja vahetan!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...