laupäev, 20. oktoober 2018

Küsimused ja vastused.

Kunagi ammu tegin läbi insta story küsimuse teema et küsige ja ma vastan. Vastasin ka sinna avalikult aga tahaks ka siia samat teemat teha. Seega otsisin need küsimused üles ja vastan ka siia. Natuke pikemalt kui instasse sai vastatud. :) Ja mõned küsimused lisan veel mis minult lähi ajal küsitud on. Alustame siis asjaga.  Esimene küsimus kõlas nii :

1) Kui palju lapsi tulevikus soovid?

Tulevikus sooviks kahte last. Hetkel üks laps ja tegelt võiks juba teist ka vorpima hakata vanust arvestades. Aga kuna hetkel olen nii harjunud sellega et ei pea iga 2 tunni tagant ärkama ja Angelica nii iseseisev on ja aina rohkem aega jääb ise-endale siis arvan et lähi ajal teist veel ei teeks.

2) Mis mulle raseduse ajal meeldis ja mis ei meeldinud?

Raseduse kesk ajal meeldis mulle julmalt see kuidas ta end vaikselt liigutas kõhus. Ja kindlasti meeldis see kuidas ma sain lõpupoole kõhtu kui lauda kasutada kui midagi kerget nt jogurtit sõin. Ja see hetk kui sain teada soo et tüdruk tuleb ning sain hakata riideid ja kõike vaja minevaid asju koju tooma. Mis ei meeldinud oli raseduse alguse oksendamine. Iga väike vale toidu lõhn ajas lihtsalt seest nii keerama et umbes 2 nädalat pidevalt sain oksel käia. Kindlasti ei meeldinud ka kõrvetised raseduse lõpus. Ja raseduse lõpus ei meeldinud arstide vahet ka joosta, sest esiteks ma olin selleks ajaks nii laisk et magamine oli mu parim sõber ja teiseks mõned arstid näiteks paide ultraheli arst perekonnanimega Raja peaks küll endale muu töö leidma mis ta sooviks teha mitte ennast välja elama patsientide peal.

3) Mis sind häirib kõige rohkem inimestes?

Mind julmalt häirivad inimesed kes ei suuda asju panna oma kohapeale tagasi. Ja kindlasti häirivad mind inimesed kes ei oska puhtust hoida. Haigelt närvi ajavad mind ka kõrge Ego'ga inimesed kes arvavad endast et nad on mingid jumalad. Ja inimesed kes on võtnud endale õiguse kedagi piirata, keelata või sundida. Üldse teist inimest keelata on suht väär. Iga inimene on ainulaadne ja peaks saama teha oma valikud ise, mitte teda keelata või sundida. Elu tuleb põnevaks elada mitte rutiinis elada. Rutiin ongi põhjus miks inimesed on depressioonis või halva tujuga.

4) Kumb meeldib rohkem, kas öö või päev?

Ilmselgelt olen ma öö inimene. Juba väga noorelt hakkas meeldima mulle öösel väljas käimised. Öösel kuidagi on seda energiat palju rohkem kui hommikul kui ärkan. Ärkamis aeg on mul üldse kuidagi pikk. Koolis käies olin ma füüsiliselt olemas, kuid päris ülesse ärkasin alles kella 11-12 aeg. Ei olnud vahet kas läksin magama kell 9 õhtul või kell 12. Imelik inimene nagu ma olen :)

5) Lemmik söök? Jook? Värv? Auto mark?

Lemmikud söögid väiksena olid igasugused piimast tehtud söögid.
 Teismelisena meeldis mulle julmalt kartul ja hakkliha kaste.
Rasedana ma ei saand üle kartulist ja guljaššist ja värske kapsa hautisest.
 Ja kui terve aja meeldinud toidust rääkida siis emaga ise tehtud pitsast. See oli nagu reaalselt parim asi mida ma elus saanud olen. Poe pitsat ma süüa ei saa, midagi on selles seesugust mis põhjustab mul migreeni hoo peale söömist ja see on kohutav.
Jookidest parimad joogid on Hustler ja kohv piimaga. Ma olin väga väike kui ma kohvi jooma hakkasin vererõhu tõttu. Vererõhk mul koguaeg väga madal millegipärast.
Värvidest kõige rohkem meeldib mulle laimi roheline.
Auto margist rääkides siis 7nda seeria bmw on auto mis on mulle alati meeldinud. Välimuselt meeldib mulle honda accord 96' aasta sedaan kitsate tagatuledega ja honda civic oma kolmnurksete sumbuti kujuga. Civicu kohta meeldib ta välimus kuid ei meeldi et ta nii väike tundub ja ümar nagu muna. Sõites kõige mugavam auto juhtimiselt on 96' aasta audi 80 ja audi välimuselt meeldib vaid  et ta on universaal kerega . Sedaan näeb kuidagi habras välja.

6) parim telefon mida kasutanud oled?

Reaalselt parim telefon mida kasutanud olen on samsung s7 edge. Meeldib välimus ja selle kumerad ääred. Aku pidavus on ka parem kui tava "s" versioonidel ja siiani pole kordagi veel kokku jooksnud. Seega selle kiirus ka.
Piltide tegemise suhtes meeldis mulle kõige rohkem samsung A3 2016. Jättis pildid kuidagi palju värvikamad ja pilte sai teha ka 1% akuga.
Süsteemi kohapealt on lemmik Huawei. Rakenduste välimus ja sisu erinevus teiste telefonidega. Samuti meeldis mulle ka heli mingil määral kuid jääb s7 edgele alla.
Iphone 6 on siiani mu üks vihatuim telefon. Esiteks ta jooksis kokku. Piltide tegemine oli suht vääraka süsteemiga. Jättis sellise luubi välimuse. Süsteem täiesti lamp. Mingi icloud , lamp appide tõmbamis süsteem ja enamus mänge IOSile oli tasulised või siis kiilusid kinni ja üleüldse suht pask luts see. Ainuke asi mis iphone juures meeldis on see et see on üli parim ignomis telefon. See et ta ei viskand neid messi palle ette, aga samas sitt oli ka veits kui näiteks mingit mängu mängisin või netis olin vms.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...