pühapäev, 16. detsember 2018

Vaikselt paremuse suunas..

Mehega otsustasime et Neiu läheb aeda alles uuel aastal, seega on ta meiega kõik pühad kodus. :) 

Angelicaga saab lõpuks suhelda nii, et mõlemad saame üksteisest väga hästi aru.
Ja üldse ei imesta et tal alguses raskusi oli, sest neiu on meil kakskeelne. Räägib nii eesti, kui ka Inglise keeles. Inglise keele siis omandanud nii telekast, kui ka telefonist multikate vaatamisega. 
Eesti keel siiski kodune keel ja kasutame pidevalt vaid seda :)

Väga vabalt võib neiu öelda inglise keeles värve:
Yellow, pink, red, purple, black, blue
Samuti ka näidata millised need on.

Samuti ka öelda inglise keeles numbreid:
1,2,3,5,6 - 4 raskusi, vahest numbrid vahetuses.

Samuti oskab mingit laadi lauseid:
Let it go,
I love you
I wanna
No , jne... 

Ükspäev kui mees tööle läks, tuli Angelica minu juurde ja lausus : "issi go away". 
Samuti laulab frozeni - Let it go ' laulu suht soravalt. Samuti ka - baby shark' lugu. Ja neid lugusid leidub kindlasti veel..

Rääkides remondist, siis lõpuks saime asja liikuma vannitoa puhul. Korteri omanik lõpuks otsustas et saadab remondimehed kohale. Mees muidugi seletas et enne kui neid remondi mehi saata, võiks uus dushinurk ja asjad olemas olla ja ühekorraga kõik ära teha. Aja kulu oleks väiksem, ning omaniku enda rahakott jääks ka siis 1 korra remondimeeste tuleku pealt raskemaks. Muidugi meest ta ei kuulanud kuid täpselt  sama vastuse sai ta remontijate käest kui nad olid siin vannitoa nurga laiali lammutanud . Seega nüüd veel vaja natuke oodata... 

 Esmaspäeval tehakse nüüd omanikule pakkumine seoses dušhinurga soetamise üle. Nagu aru sain, siis enam ei tule kabiiniga versioon - vaid kile kaardinad. 

Mul vahet pole sellessuhtes, vähemalt et pesta saab puhtaks end ja naabrid ei kurdaks kuidas neil laest vihma alla kallab pidevalt. Naabritest rääkides siis nad alustasid ka remondiga. Terve korteri remondiga mitte vaid vannitoa omaga. 
 Alt naaber sellesuhtes ise on ehitaja. Eks teeb lõpuks oma korteri korda ja enda järgi nii nagu talle meeldib rohkem. Seostan seda sellepärast et võttis kõik võimalikud mittekandvad seinad maha, samuti ka vanad radikad. Kõik vahetab uue vastu välja. Viimati läbi akna vaadates, oli tulemus juba praegu (ehitus alles alguses) üsna ilus :)

Viimasel ajal kõik plaanid on ka nii hästi paika loksunud ajaliselt. Ei ole kuskile kiiret, saan rahulikult oma tegemised ära teha, ilma igasuguse kiirustamise ja plaanide edasi lükkamiseta.

 Kuidagi nii mõnusalt rahulik on. Imelik tunne vahest et ise-enda aega on tekkinud, mida varem pole olnud üldsegi pmst. Saan oma mõtted sirgeks mõelda, end korda sättida, pere siseseid asju korda ajada ja kodutöid teha . Samuti jätkub Neiu jaoks ka piisavalt aega. 

Happy wife - happy life!

 Kuigi teine pool kuust läheb alati väga kiireks just nimelt Detsembri kuul. 
Päkapikud, salmid, kingid, vanemate vahel jooksmine, jõuluvana, aasta-vahetus , mehe sünnipäeva korraldamine jne. Tegemist ja jooksmist ikka jagub veel tükiks ajaks. 

Aga tegelikult läheb viimasel ajal palju paremini kui siin vahepeal läks. -Paar nädalat tagasi juhtus igapäev miskit, mis päeva ikka pekki keeras ja linnukese kirja sai "bad day" listi. 

Vahest peab elu allamäge ka veerema, et tunda positiivset lainet, mis teel on peale raskemaid aegu. :) 

1 kommentaar:

  1. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    VastaKustuta

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...