laupäev, 8. detsember 2018

Kuidas ma 3 tundi kolmes poes seiklesin.

Hommik algas varakult. Ärkasin imelikul kombel kell 7.15. Tegin kohvi ja asusin vaatama eelmise päeva seebikaid. Nii mõnus on hommikuti ärgata enne last ja nautida aega kus on täielik rahu ja vaikus. Sellised hommikud on tavaliselt haruldased, kuna esimesena ärkab laps tavaliselt kes siis kõiki teisi üles ajab.

Kui laps ärkas, siis avastas ta sussi seest kinderi suure paki shokolaadi. See emotsioon, mis teda valdas sel hetkel oli säärane nagu oleks just võitnud bingoga suure summa raha. Jooksis minu juurde, näitas mis päka tõi, endal silmad sirasid peas, suu kõrvuni. Samal ajal tegi imestus häält ja see rõõm mis temast sel ajal peegeldas, oli nii siiralt armas et muutis hommiku ülimalt armsaks. :)

Panin Ancile multikad ette ja ise vaikselt hakkasin koristama eelmise päeva tekitatud segadust muusika lainel. Koristamisega sain ühele poole kella 11ne aeg lõunal, mõtlesin et teeks end siis korda ka juba kui avastasin et riide nagi pealmine laud on mingit imelikku sinist vedelikku täis. Sinine vedelik muidugi tilkus sealt laualt alla riidenagisse ka. Vaatasin riided üle ja kahjustada oli sellest vedelikust saanud lapse hele kombekas ja lilla talve komplekt - õnneks ainult jope osa ning püksid olid ilma siniste plekkideta. Avastasin et ka minu mõlemad joped millega väljas käisin, on samuti rikutud selle sinise vedelikuga.

Eraldasin riided nagist vannituppa ja uurisin kus kohast see sinine vedelik lõpuks pärit on. Nagi laua üleval oli veel üks laua taoline osa ja seal oli TOSOOL. See tosool lekkis julmalt läbi pudeli lihtsalt. Kõik sein, laud, riided, põrand oli SEDA TOSOOLI täis. Ma nagu vähe ei ärritunud selle avastuse üle ju. Mida teeb auto tosool korteris? Miks ta üldse toas oli? Miks?

Selle avastuse peale ma läksin ikka totaalselt endast välja ja kirjutasin Mehele teate et kui riided pesus puhtaks ei saa, siis järgneva kuu palk on puhtalt minu ja Angelica riiete ostmiseks. Halb olukord oli veel sellega ka et kohe ei saanud riideid pessu panna, kuna eelmine pesu sel hetkel alles pesi ja ootama pidi veel tükk aega.

Maha rahunedes panin kirja mis vaja poest oli ja üritasin mehe venda last hoidma kutsuda, kuid ta ei saanud. Päev kiskus veel nukramaks selle teate üle. Helistasin mehele ja küsisin kaua tal tööl veel läheb. Pidi kiirelt tegema et enne 15.00 jõuaks.

Mehel oli tööl abis meie mõlema parim sõber , arvas et saab kiiremini kuid juba enne kella 14.00 sai aru et ta ei jõua lubatud ajaks valmis, ning kuna on laupäev siis kaltsukad suletakse kella 15.00 aeg ja mees leppis siis tuttavaga kokku et tuttav tuleb hoiab last seni kuni oma käigud tehtud saan.

Kell oli 14.35 kui tuttav uksest sisse astus ja ma siis omakorda uksest välja astusin. Kiirelt mees viis mind Marina kirbuturu ette. Ma läksin siis poodi, mees tööd edasi tegema. Poes vaatasin suht kaua ringi. Huvitas mind sel hetkel kaelusega müts, vaip ja jõulutuled. Kaelusega mütsi ma sealt ei leidnud. Vaip, mis ainsana normaalne nägi välja maksis rohkem kui vaip väärt oli. Ja veel kasutatud vaip samuti.  Jyskis oleks odavamalt suurema ja uue vaiba selle hinna eest saanud. Matsin ka vaiba mõtte maha. Jõulu ehteid vaatasin samuti. Hinnad olid 7 eurist ' 42 eurini. Mõnes mõttes oleks võinud ju osta, kuid mõtlesin siiski ümber.
Mees juba helistas et on poe ees ja viib mind teise poodi asju vaatama. Lasin tal oodata 5 minti veel. Ma ei saanud ju tühjade kätega välja minna poest kus ma olin olnud ~20-30 minti.
Lõpuks leidsin kiiruga laste wc-poti istme mis käib suure wc-poti istme peale ja laps siis ei pea kõõluma suure poti peal vaid saab oma tegusid teha mugavalt oma suuruse istme peal. Maksis vaid 3 euri ka. Ostisin kiiruga selle ja lippasin autosse.

Sealt edasi läksin taaskasutusse, sealt leidsin lapsele lasteaeda vajava kaelus-salli lõpuks. Kokku olin poodides kokku olnud üle 2h juba. Peale taaskasutust läksin kõrval poodi- realiseerimiskeskusesse.
Sealt ostsin plikale terve päkapiku mandi ära. Ostin ka veel lõhna küünla mille lõhn on nii hea, mees valis veel silikoon karvarulli mida pestes saab uuesti kasutada. Koerale ostsime uue mänguasja, katsetuseks ostsime ka pesumasinasse lõhna-graanuleid. Wc-pott sai ka värskenduse 4 seebi võrra rikkamaks. Patsikumme ostsin veel juurde ja leidsin sealt "helendavad tähed" mida olen igalt poolt paidest otsinud, aga mitte leidnud. Tellida ei taha neid. Nii igaksjuhuks ei hakka isegi 1 euriga pettureid toitma. Just in case.

Peale neid poode läksin siis reaalsesse toidupoodi. Võtsin juua, meriseale saepuru, pelmeene, kalapulki, ja fairyt. Jalad olid ka kuidagi nii ära surnud selleks ajaks ja valutasid. Lõpuks jõudsime koju.

Ära olin ma 3 tundi poodides, ja ma ei suuda siiani ära imestada et terve see kraam läks kokku maksma vaid 21 euri.

Hiljem kui tuttav oma koju läks, siis tõi mulle jõulu-tuled täiesti tasuta. Mis võiks veel parem olla kui terve päev täide läinud tahtmisi?

Mul on sõber, kes on väärt rohkem kui miljon euri, miljon ilusat sõna, miljon ilusat hetke. Ta on keegi kes ei kao ka rasketel aegadel ja mis kõige tähtsam, ta on aus!  :)


1 kommentaar:

  1. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    VastaKustuta

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...