esmaspäev, 10. detsember 2018

Tundmatud

Pikemat aega ma lihtsalt imestan kuidas täiesti võõrad inimesed lisavad mind fb.s sõbralisti. Küsides et miks nad lisasid või kuidas tean neid? Vastus on lühike. Viimase kuu jooksul on neid juba rohkem kui 15 inimest. 

Alustades näiteks ühest igorist. Lisas sõbralisti selleks et küsida kas mul on tuttavat kes otsiks suhet. Khm... 
Selleasemel et oma tagumik püsti ajada ja ise selleks midagi teha et neiu leida, otsib tema seda jumala võõralt inimeselt ja läbi neti. Kirjapilt oli lausa kohutav kuidas ta seda küsis, andis ikka julmalt soovida et tema tekstist aru saada, rohkem vigu kui teise klassi lapse eesti keel. Kontot vaadates on profiili pilt mustangi auto ja ainus info temast on : sugu - mees. 
Palju ütlev, kas pole? 

Ise ma muidugi selliseid inimesi vastu ei lisa ja kuna ka suhte staatus hõivatud, siis mingitel neti ahistajatel kaua aega ei lase eksisteerida.

Üks näide oli veel, nimelt lisas keegi Kevin. 
Samuti küsides et kuidas teda tean, tuli vastuseks "jou"
Küsides et mis on probleem? Järgnes vastus: " jamat on"
Sellepeale vaatasin ta profiili pilte, ning tekkis küsimus et kas tõesti lastel pole midagi targemat teha. Ta vaevalt oli 7-8 aastane. 

Ükspäev siis keegi marko kirjutas mulle head aega
Kuna oli kiire siis nägin küll aga ei vastanud talle midagi.
Järgneval päeval kirjutas uuesti head aega ja pani mulle bloki. Okkkk.
Umbes 3 minuti pärast võttis bloki maha ja uuesti kirjutas head aega. 
Olin kiirem kui tema ja enne kui ta mulle uuesti bloki pani, suutsin vastu kirjutada et kas kirjutab veel 3 korda või, peale kirja kohe oli blokk.
Võttis uuesti maha. Kirjutas "Ei" 
Sellepeale ma panin ise talle Bloki peale. 

Ma tõesti ei saa aru kuidas sellised inimesed üldse eksisteerivad. Okei, lastele veel andestan et vanemad ei tegele nende kasvatamisega aga ülejäänud inimestest ei saa aru. Miks sa istud netis ja arvad et netist leiad armastuse? Tõesti see maailm on nii hukka läinud? Või siis 40 aastased mehed kirjutavad no niiii halvasti et mark hakkab. Selle asemel et suhet otsida, peaks otsima mingi õhtukooli, kus siis kirjutama õpiks. 
Arvatavasti on need mehed kes elavad oma vanematega, kellel ette taha tehtud kõik asjad et "pojake" ikka vaeva ei peaks nägema ja jumala eest haigeks ei jääks pingutusest. 

Väga haige on tänapäeva ühiskond. Lapse suhtes kindlasti netimaailmas hoian silma peal mingi vanuseni et mingi sari vägistajatega ei suhtleks, ja suhet ei küsiks ajal kui peaks alles barbidega mängima. 

Ausalt võõrad, ärge otsige neti kaudu omale kaaslast. Ajage oma peps püsti ja minge välja. Kodu umbne õhkkond kaotab teie viimase väikse aju raasukese ka ära. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...