esmaspäev, 25. juuni 2018

Telefonihoolikud

Angelica oli magamata ja läksin siis tuttavaga välja. Tal muidugi 6k beebi ja suht lihtne eksole. Pidime jalutama aga tal tuli mõte et lähme parki. Kesklinna park paides on nagu ta on. Katkised köied plaatide küljes kus lapsed siis liumäele ronivad, mingi lapse ema oli ka seal 2 lapsega. Üks laps mingi 4-6 aastane ja teine alles käima õppinud seega mingi Kuni 2 aastane. Angelica esimese korraga kukkus torudepeal, õnneks väga haiget ei saanud. Okei aitasin teda siis kohta kus ronida saaks, kuni suurem poiss tuli ja lihtsalt lükkas teda köite peal. Õnneks Angelica tänu mu kinni hoidmisele ei kukkunud. Ütlesin sõbrannale et ma ei taha seal olla AGA KUNA TEMA LAPS ON 6 KUUNE ja ainuke beebi kiik on seal siis ega teda see ei huvita kuidas mul seal olla on. Mainin mitukorda et kui Angelica alla laskma hakkas siis selle tädi noorem laps lihtsalt istus liumäe all. Okei, mitu korda kutsus ära teda aga Ta enda laps lasi selga talle vähemalt 1 Korra kindlasti. Lõpuks viskas mul südame täis ja samas ka tunded mängisid natuke üle ja lihtsalt viisin lapse ära sealt sest MINU LAPSE heaolu oli seal mängus ja samuti ka tervis. Tuttav kes lihtsalt istus telefonis samal ajal tehes oma lapsest pilte ja istus edasi telos hakkas peale seda lihtsalt ülbitsema läbi fb et miks mul suud peas pole ja miks ma siis ei öelnud midagi, kuigi ma ütlesin aga ta ei kuulnud lihtsalt ja sp enam ei käi elusees sellises kohas nagu keegi heaks arvab. Alati olen käinud tehkal ja seal pole kunagi ei ühegi lapse ega ka ühtegi probleemi tekkinud. Minu asi ei ole kellegile öelda kuidas nad oma last kasvatama peaks kuid üks on kindel, kui sa ei suuda 2 last korraga valvata siis palun, ole hea ja käi üks haaval nendega mängimas, sest teise lapsed ei ole süüdi et suuremad lapsed nendest lihtsalt läbi jooksevad või siis lükkavad. Siin kohal kõndisin mina koos oma lapsega ära kuna MINU lapse huvid olid siin mängus. Peale seda läksime muide ehitajate tänavale mängima ning ka seal pole kunagi mul probleeme olnud. Välja arvata et laps ei taha sealt kunagi ära tulla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...