pühapäev, 24. juuni 2018

Jaanid 2018

Kuidas see võimalik on et kõik üritused suudan ma ära rikkuda? Uus aasta / vana aasta lõpp rikkus mul ära migreeni valu, ning Jaanid möödusid mul ka samuti migreeni valus... 22,ndal juunil käisime vallimäel, kuid Angelical seal tegevust ei olnud, mõeldud oli 6-12 aastastele lastele rohkem, ning sealt me ka lahkusime... Läksime türile. Seal oli lõke, muusika, ilus ja vihm. Muidugi Mees mul arvas et ta ei tule meiega kuskile, ning see tegi jälle kurvaks mind, sest tunnen end juba päris pikalt vaid üksik emana.. mingi 15 minti olime siis türil, ning mees helistas ja lahkusime ka sealt, päeva lõpuks läksime maale, ning seal oli meil tore. Peal maal käiku tulime koju magama. 23ndal Juunil siis ärkasin ma peavaluga. Võtsin oma tablakaid mis ei mõjunud, tegin Pulbrina endale jooki mis pidi peavalu vastu aitama, valu ei kadunud kuid läksime välja. Püüdsin taluda seda valu kuid valu läks aina hullemaks. Lõpuks küsisin sõbra käest peavalu rohtu tabletina juurde ning see ka ei mõjunud.. pisarad hakkasid voolama ning palusin mehel end koju viia, oli ka õhtu juba ning koju jõudes läksin pikutama. Lõpuks ärkasin sellepeale et mees oli lapsega koju tulnud, kuid selleks ajaks polnud mul peavalu kadunud ja kõik said puid alla. 24ndal siis ärkasin, üli paha tujuga. Ma lihtsalt ei suuda aru saada mis mul viga on, kõik on nii negatiivne juba nädal aega. Pealegi see peavalu oli suht tappev. Ma ei joo, ma ei tee midagi sellejaoks et peavalu võiks olla - aga ta on , just siis kui seda olema ei pea. 24ndal pidin pidama ka oma sünnipäeva aga õnneks suure peavaluga suutsin juba plaanid ära muuta et pean sünnipäeva 8ndal juulil , ehk siis Angelica sünnipäeval ja koos! Pole mõtet eraldi pidada kui ajavahe on nagunii vaid paar päeva vaid, ja parem oleks ju kaks pidu ühe peona korraldada. 2 kärbest ühe hoobiga. ja 24ndal on üli halb ilm , oleks sellel päeval pidanud, oleks väga pointless grillida olnud.. vihma ja halva tujuga..  ei ole hea mõte. MA niii loodan et homme mul paha tuju ega peavalu ei ole, sest kodupidamis töid selle paaripäevaga on kuhjunud ikka päris palju, ning lõpuks võiks päike ka minu päeva paista. Vahel tõesti on mõte et kui ma vahetaks mehega kohad, siis kas ma kannataks end välja? Ma millegipärast arvan et ei. Aga tal ei ole valikut. Ta peab mind välja kannatama nii heas kui halvas. - Sest ma teen seda sama. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...