teisipäev, 26. juuni 2018

Sünnipäev! Lõpuks 21!

Ongi käes mu sünnipäev. Kell 00.00 öösel üllatas Joonas ja Mees mind lillede, raffaello ja tassiga. Rääkisime juttu kella 3ni hommikul, seejärel läksime tuttu. Hommik möödus kõnede saatel! Hommikul sain päris mitu kõne! Algselt helistas Ema, see järel isa. Natuke veel pikutasin veits siis helises taas telefon, võtsin vastu ning mulle lauldi sünnipäeva laulu ❤️ See oli nii armas ning unisepeaga oli seda nii armas kuulata, helistajaks oli mu parim sõbranna Marjaana! Rääkisime veits juttu, ning kui kõne lõpetasin siis oli aeg üles tõusta. Angelica ka ärkas . Koristasin ja tegin süüa. Lõpuks Angelica uinus lõunaunne ja läksin ka pikali. Imelikul kombel jäin magama, ja magasin seni kuni tuli järgmine kõne Mehe parimalt sõbralt Erkilt. Avastasin et kell on juba 6 kuid emaga kokkuleppisin hommikul et kella 6st õhtul olen seal. Äratasin Angelica üles ning Jäin tund aega hiljaks kuna ei leidnud kleiti mida selga panna, lõpuks soeng vajus koguaeg ära, Angelica jooksis riide panekul eest ära nagu lastel ikka kombeks on, mitte sõna kuulata kui on kiire. Ning lõpuks kui riides olime siis läksin vanemate juurde. Sooviti õnne, sõime kooki ja jõime kohvi. Rääkisime juttu ning kell oli juba 9. Kutsusin mehe autoga järgi ning saime Regina ja Janeikkoga kokku. Rääkisime samuti natuke juttu ning seejärel tulime koju. Sõime järele jäänud kooki ja läksime magama ära :) Päev oli igati korda läinud, ning kohe näha kes on sinu Õiged sõbrad ❤️ Kuna tähistasin vaid perega siis järelpeo teen sõpradega koos 8ndal juulil, kui on mu Pisi Tütrel kolmas sünnipäeva tähistamine. 2pidu ühe hoobiga ❤️ Aitäh kõigile kes suutsid mu päeva meelde jätta parima päevana üle mitme aasta! Suur kummardus kõigile kes soovisid õnne ning meeles pidasid mind ❤️

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...