teisipÀev, 6. veebruar 2024

Uus Suhe đŸ„°

 
 

Uus suhe sai alguse 07.10.2023


Kohtusime me paar pĂ€eva peale seda kui mu laste isa taevasse lĂ€ks. Ma olin tol hetkel no nii endast vĂ€ljas et ma isegi ei saanud aru kes ta on vĂ”i miks ta mu maja ees oli tol hetkel kui maja ette rahunema lĂ€ksin. Ta tuli kohe minuga rÀÀkima hetkest kui maja ette uksest vĂ€ljusin. 😅😅
Ta nĂ€gi et ma olin endast julmalt vĂ€ljas ja hakkas mind rahustama maja ees. LĂ”puks tegin talle kalli. 😅 
Jutu kĂ€igus tuli vĂ€lja et ta on mu laste isa venna tuttav ja tahtsin teda saata minu juurde koju sest laste onu oli tol hetkel meie juures. Andsin talle vĂ”tmed ja lĂ”puks lĂ€ksime ĂŒles tuppa. 
Laste isa vend oli tol hetkel samuti sama hĂŒsteerias kui mina ja ta ĂŒritas ka talle seletada et kĂ”ik saab ajatud ja tehtud. 
LÔpuks ta lahkus meie juurest kui me veidi rahunenud olime.
Ei lĂ€inud kaua aega kui helistas ja uuris kuidas meil lĂ€heb. Tol hetkel olime me juba veidi kosunud sellest halvast uudisest. Paar tundi hiljem helistas ta uuesti et : "kuule, su vĂ”tmed on mu kĂ€es, veidi vara pole veel nende jaoks?" 😆😆😆😅 unustasime vĂ”tmed tema kĂ€tte ju 😅😅 umb tund peale kĂ”ne tuli ta mulle vĂ”tmeid Ă€ra tooma maja ette. RÀÀkisime veel veidi juttu ja saime rohkem tuttavaks. ;) see jĂ€i esimesel pĂ€eval meie viimaseks kohtumiseks sel korral.

LĂ€ks aeg edasi, olin juba lĂ”petanud oma suuremad nutmised olukorral ja hakkasin vaikselt juba inimestega suhtlema taas. Oli pĂ€ev kus vĂ”tsin veini endale ja lĂ€ksin Oma parima SĂ”bra juurde veiniga veidi napsutama. Plaan oli ka sinna lastega ööseks jÀÀda. See plaan aga ei teostunud, kui see hĂ€rra mulle kirjutama lambist hakkas. KĂŒsis alguses mis teen ja mis plaanid on. Mainin Ă€ra et ta oli suhteliselt viisakas đŸ„°
Jutt siis lĂ”ppes sellega et ta tahtis kokku saada, alguses ĂŒritasin kĂŒll vĂ€lja vabandada et ma liiga tĂ€is ja sĂ”bra juures ja jÀÀn ööseks ja ei saa kokku saada ja ei viitsi koju minna, kuid tema vastus oli selge mulle. "KÜLL SAAD KOJU MINNA" đŸ€Ł
Ma ei tea miks, aga siiski otsustasin lĂ”puks koju minna. đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Tund hiljem tuli ta mulle maja ette ja saime kokku. Kuidagi vestluse kĂ€igus kĂ€isime me Maksimarketis kĂŒĂŒnlaid ta tuttavale ostmas ja maksimarketis vĂ”ttis ta mu kĂ€est kinni. Jalutasime poes vist nii olles kĂ”ik leti vahed lĂ€bi kui lĂ”puks leidsime need kĂŒĂŒnlad mida vaja oli đŸ€Ł 
LĂ”puks olime koos kuskil Ardu kandis neid kĂŒĂŒnlaid Ă€ra viimas tuttavale. Eksisime teel sinna sĂ”ites isegi korra Ă€ra 😂

Seal tema tuttavate juures olime veidi aega ja siis oli plaan mul koju minna. Koju lĂ€ksime siis kutsusin ka tema ĂŒles. RÀÀkisime juttu ja lĂ”puks oli juba hommik. 

Sellest samusest pĂ€evast kui ta tuli esimest korda minu juurde, ta ka jĂ€i minuga ja on siiani vaid minuga olnud 💖💖 


See pilt on tehtud esimestel meie koos oldud pĂ€evadel 😁 
Mida aeg edasi, seda huvitavamaks see isik mulle tunduma hakkas. Samuti hakkas ta mind oma pĂ€eva plaanidesse ja tegevustesse kaasama. 😇
Igal pool olin ma temaga lĂ”puks sest ta palus mind igale poole kaasa. Isegi tööle. Ma ka lĂ€ksin. 
Meil oli vĂ€ga tore iga hetk mis me koos veetsime. Ka lapsed vĂ”tsid teda kohe alguses vĂ€ga hĂ€sti vastu 😇 tekkis juba alguses hea klapp đŸ˜‡đŸ„°
Saime veel lĂ€hedamateks đŸ„°đŸ’–



Laste isaga koos olles, ma vĂ€ga vĂ€ljas ĂŒldse ei kĂ€inud. Olin pigem pĂŒhendunud perele ja olin tĂ€ielik kodu perenaine 😉 
See hĂ€rra kohe alguses hakkas mind igale poole vĂ€lja kaasa vedama ja hakkasin nĂ€gema uut ja huvitavat elu ka vĂ€ljaspool koduraame mis oli mulle vĂ€ga vÔÔras aga mulle meeldis. HĂ€rra oli igalpool minuga kaasas kus kĂ€isin ja ma usaldasin teda uute kogemuste ja tegevuste tegemisel. đŸ„°

MA EI PIDANUD KAHETSEMA SEDA 💖

Sai ka igasuguseid nalju ja lolluseid kokku igavusest saadetud 😆

Ülemine pilt on tehtud ajast mil olime suht alguses. Ka see on ĂŒks esimesi pilte đŸ„°


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jĂ”udnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi vĂ”tsin oma sĂ”branna kes siis lĂ”puks 3 nime vĂ€l...