teisipÀev, 6. veebruar 2024

Olgu muld sulle kerge Kullake 💔 🙄😭


OLGU MULD SULLE KERGE KULLAKE 💔


See Postitus on Meeletult kurva sisuga minu ja Mu pere kohapealt kuid mainin Ă€ra et mĂ€lestused on vaid need mida saan mĂ€letada siin postituses Positiivsena. 😇 Mainin ka Ă€ra et see postitus on Mu Laste Isa kohta. 💔 
 Meie juurest lahkus ta inglite maale 14.08.2023😱
  
Jah, kĂ”ige kurvem mis siin elus juhtuda saab, on kui naine kaotab oma mehe ja vĂ€iksed lapsed (3a ja 8a) kaotavad oma Isa.. đŸ„ČđŸ„ČđŸ„Č 

Minu jaoks oli see selline kaotus et ma kaotasin reaalselt reaalsus taju mitmeks pĂ€evaks. Alguses nutsin ma vĂ€ga palju ĂŒle 3 nĂ€dala - see oli kĂ”ige raskem ja valusam aeg mu elus. KĂ”ige hullem pauk mida elus kogeda. Õnneks esimesed 3 nĂ€dalat olid mul sĂ”brad ja tuttavad igapĂ€evaselt toeks ja kĂ”rval. Nad Olid mul seltsis koguaeg ja hoolitsesid mu eest (ei jĂ€tnud mind ĂŒksi) ning olid mul toeks nii palju kui vĂ”imalik đŸ„° Suur tĂ€nu neile et olid minuga sel raskel hetkel 💖

 LĂ€hedased soovitasid et ma lĂ€heks arstile ning arst mÀÀras mulle sel ajal 13 pĂ€evase haiglaravi haiglas. Nimelt olin ĂŒld-psĂŒhhaatria osakonnas patsient - soovitan kohta soojalt sest mulle oli sellest tĂ”esti kasu. 

 Lapsed sel hetkel olid Oma Onuga (laste isa vennaga) kodus ning Pidasid ideaalselt vastu see 13 pĂ€eva mis ma haigla ravil veetsin. 
Haigla ravi vajasin sp et kĂ”ik millegipĂ€rast ĂŒtlesid et ma kĂ€itun vĂ€ga kahtlaselt leinava Lese suhte mĂ”ttes. Kohati nagu ma ei oleks osanud leinata, teiselt poolt ei suutnud ma end ohjeldada oma emotsioonide ja kĂ€itumisega. 

 Ravil olles ĂŒritati mind rÀÀkima panna oma tunnetest, sellest sĂŒndmusest ning minevikust koos olles oma laste isaga. Ütlen ausalt et see on siiani suht vĂ”imatu missioon kĂ”igil mind sel teemal rÀÀkida saada sest ma lihtsalt vĂ€ldin seda. Iga meenutus toob siiani pisarad silma ning minujaoks on kergem lihtsalt pĂ”geneda selle teema kohapealt đŸ€ Teema on mulle vĂ€ga hell ning ka seda blogi postitust on mul tegelikult vĂ€ga raske koostada. Aga ma pean vastu 😐

Suhtesse lĂ€ksin ma Laste isaga ajal kui olime alles tatikad. 13aastaselt, kohe 14 saamas, oli meil juba oma ĂŒhine kodu mida ĂŒĂŒrisime. Kui ma 17 sain ja tema 19 oli, jĂ€in ma rasedaks Angelicat ootama ja olin olnud paar pĂ€eva 18 kui sĂŒnnitasin ta.

Ta oli Maailma UHKEIM JA ÕNNELIKUIM ISA PÄEVAL KUI SÜNDIS ANGELICA đŸ„° Sama uhke oli ta ka PĂ€eval kui sĂŒndis Ariana 💗



Lastele oli ta isana olemas 😇 , Inimesi keda ta pĂ€riselt ka sĂ”pradeks sai nimetada, oli tal ka pĂ€ris mitmeid. Ta Oli pĂ€ris paljude inimeste suhtes tuntud ning oli ka palju neid kes teda usaldasid pime silmi. Samuti vĂ”ttis ta osa paaril Firma loomis teemal ning osav oli ta kindlasti IT- teemal ning elektroonika kĂ€itlemise/parandamisega. Hobikorras meeldis talle meeletult sĂ€ttida/timmida Heli-sĂŒsteemi ja autoga sĂ”itis ta elu ajal rohkem kui mĂ”ni RekaMees/Autojuht. 😁 Samuti oli ta jĂ€rvamaal suhteliselt populaarne nn taksojuht kes sĂ”itis vajadusel nii öösel kui pĂ€eval. Unistuseks oli tal saada Ă€rimeheks ja julgen vĂ€ita et ta selle staatuse ka mĂ”nes mĂ”ttes vĂ”itis oma eluajal. Oleks ta oma Telefoni paranduse Ă€ri ka kĂ€ima lĂŒkanud, olen kindel et selle Ă€riga oleks ta ka hakkama saanud đŸ˜‡đŸ˜‡đŸ„° 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jĂ”udnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi vĂ”tsin oma sĂ”branna kes siis lĂ”puks 3 nime vĂ€l...