kolmapäev, 24. aprill 2019

Natuke mu erilisest andest, ehk ennustamisest!


Ma olen kindel, et see on minu anne - näha ette elus toimuvat! 

Pidevalt enne asjade juhtumist, tean ma seda ette. Poole aastajooksul on seda väga palju juhtunud! 

Näiteks suutsin ma mehele 5 minutit enne autoga politseile vahele jäämist hoiatuse teha kiiruse eest. Ja ta saigi trahvi 120 euri 19 km eest! 

Eelnevalt ennustasin oma tuttavale ette, et ta ei lähe tööle kuna tööandja ei võta ühendust! Samuti nii juhtus!

Siis sõbrannale ennustasin et ta üks vanem on paha peal (joomine), peale kõne saingi vastuse et mul on tuline õigus!

Käisime tallinnas, oli kokkulepe ühe tuttavaga kokku saada. Enne sõitu juba teadsin et see jääb ära... nii oligi :) 

Neid on nii palju... eriti hästi suudan näiteks inimestest läbi näha. Mees alati katsetab mul seda ennustamist, ja ta pole kunagi pidanud eksima mu vastusustes! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...