reede, 24. aprill 2020

Veel 3 kuud oodata...

Ilmad on soojaks juba läinud ja kõhuke kasvab mühinal.. Paistab juba ilusti välja ning peitma seda isegi ei proovi hakata :)

Kuna pole ise väga väljas käinud siis ei ole ka väga pilte ka endast. Peeglipildid pole ju päris need mida välja laseks printida ja seinale raamida... Õnneks sõbranna päästis mind sellest probleemist kenasti ära. Suurimad tänud talle selle imeilusa päeva ja vaeva eest ❤😇

Jäänud tähtajani 3 kuud ja 11 päeva tänase päeva järgi. :)

Ütleks ajaliselt ja enesetunde järgi et kätte on jõudnud aeg kus reaalselt naudin oma rasedust. 😇
Mitte miskit vaevust pole enam väljaarvatud vahest see suruv tunne mis tekib kõigil kui veidi rohkem liigutada end.
Vahest tõmbab kõhu toonusesse ka aga see suht harva.
Tundub et ta teab täpselt millal tuduaeg tuleb sest alati enne magama minekut peab ta korraliku sporditunni ribide vahel maha. 😄❤

Ma ei oska kirjeldada sõnadega kui vedanud mul Suurema plikaga on. Ta ootab uut ilmakodanikku täpselt samasuure õhinaga nagu meiegi ❤. Igapäev musitab ja kallistab mu kõhtu ja küsib millal ta juba kõhust välja tuleb 😄 aega sinna kahjuks veel pikalt aga olen väga kindel et temast saab Parim suur õde maailmas ❤

Päev kui pildistamas käisime siis panin tähele et mul üsna fotogeeniline Laps 😇
4a9k


Üks parimaid pilte

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...