laupäev, 11. aprill 2020

Beebi ootus


Tänase seisuga jookseb juba 23nädal :)

Terve selle ootuse peale ütleks et nüüd lõpuks on rahulikum aeg kätte jõudnud.
Selle rasedusega olen ma saanud kõike tunda mida Angelicat oodates ei saanud tunda.
Angelica see eest ootab teda juba väga väga :)

Õhtuti olen ma omadega jumala väsinud olnud ja kohe kui pea padjale saanud siis magama ka kohe jäänud kuigi tavaliselt otsin und oma pool tundi kindlasti et üldse ära vajuks.

Positiivne on see et vanad harjumused on mu elust kadunud ja kõik uued seni on olnud vaid positiivsed.
Näiteks toitumise olen endal väga regulaarseks saanud. Kindel 3 korda päevas söömist. Ja kindlaks on saanud iga hommikune pudru.
Muidu võib-olla 2 korda sõin. Ja vahest ainult võikusid, kuid nüüd see täiesti out teema.


 Liikuma olen ka hästi palju hakanud ja see vaid kasu mulle toonud.

Hetkel mingit hullu pesapunumist pole tulnud. Asjad peaks tital olemas olema kui lõpuks koju nad raatsiks tuua :) aind voodi veel puudu :) Ja haiglakraami ostan jooksvalt.
Beebiga tavaliselt enamus asju jääb kasutamata nagunii, seega hullu varu kokku ei soeta :)

Lõpetuseks siis veel et pool aega on veel kanda ja tundub et praegu kõik on mega perfektne :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...