reede, 11. jaanuar 2019

Ootamatu rasedus & tasuta asjad... Kurb.

Ma olen mingil määral nii kurb, samas  tekitab see teema minus nii palju küsimusi.... 
 
Pikemat aega näen facebookis kuulutusi, kus küsitakse "veel mitte sündinud" beebile riideid, voodit, vankrit, hälli jne...

 Okei, voodist saan ma aru, see veidi kallim... kuid riideid? 

Kas tõesti majanduslik olukord on nii kriitiline et ei suuda vastsündinule poest esimesi riideid osta? Eriti kui beebi selles eas veel nii vastuvõtlik igasugustele allergiatele/haigustele on, mis teisest kodust riietele külge võib jääda..

Millisesse keskkonda beebi üldse sünnib, kui riideid ka ei suudeta soetada raseduse ajal? Kas tõesti rasedus oli nii ootamatu?

 Rasedus-aeg peaks piisavalt pikk aeg olema, et selline pisike väljaminek ikka oma taskust teha... see ju siiski su enda lapse huvides... 

Mina isiklikult olen ka saanud tasuta lapsele riideid ja asju, kuid esimeste elukuude ajal ma soetasin riided ikka poest. Jah, riideid pestakse üle jne, aga see ei ole ikka see sama ju..? 

Kui beebil peaks välja lööma (looma) allergia nt, siis oled ju sina, täiskasvanu selles süüdi ja vastutatav, et soetasid riided mujalt... On seda nii väiksele lapsele vaja? 

Peale seda tekkis küsimus kohe et kui materjaalseid asju ei jõuta soetada, siis kas lapsel on eluks kõik muu vaja minev soetatud? Mässud, vajadusel RPA, pesemis-tingimused, soe tuba? 

Võib-olla ma olen selle kohapealt veits range, kuid minu põhimõte on see, et laps ei ole mänguasi... Ta on kohustus terveks eluks! 

Inimesed kes teevad lapsi raha eesmärgil, teadke - lapse alla kulub mitu korda rohkem raha, kui see mis te poolteist aastat saate. See on vaid ajutine toetus, ka see lõppeb kord.... 

Mis saab siis????

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...