neljapäev, 10. jaanuar 2019

Lubadused uueks aastaks!

Kuna 2018 aasta (koera aasta) lõppes, ja algas 2019 aasta (sea aasta), siis igal aastal olen ma teinud ka n.ö lubadused enda jaoks mis aasta lõpuks üritan ikka ära täita.

Nagu Horoskoop ütleb, siis see aasta on Suurte muutustega aasta. Kui tõena seda küll võtta võib, aga siiski ta seda juba praegu (10.01.2019) on...

Eelmine aasta (2018) lõppes peaaegu kõigil mu tuttavatel väga kriitiliselt. Ma lõpetasin suhte ära, kaotasin Parima sõbra, tülid vanematega, tervise halvenes, emotsionaalselt kurnatud jne...

 - tülisid ja probleeme leidus kõigil sel hetkel, kuid minul oli see hetk kõige raskem periood üldse oma emotsioonide ja tunnega toime tulla. Kõik oli nii võimendatud alati...

See aasta, mis pole veel jõudnud alata, on mingil määral mulle juba mingisuguse tee suuna kätte andnud....

Nimelt see aasta ma kavatsen:

1) hakata tegema karjääri töö valdkonnas,
2) olen positiivsem
3) lahkun sellelt uppuvalt laevalt
4) taastan enda sõprus-suhted
5) muudan enda toitumis-harjumusi

Kui need punktid täidetud, peaks hakkama ka kaal tõusma mis mul väga kriitiline juba on. Tööle peaks ka kindlasti minema, sellel hoian pingsalt silma peal... positiivne on juba kergem olla kui sellelt uppuvalt laevalt lahkun, ja kui mu sõprus-suhted on ka taastatud mis praegune suhe hävitas, siis ongi mul taas mõtet pingutada edasi aina rohkem....


Kuna eelmine aasta oli minujaoks väga haiget tegev ja emotsionaalne igati, siis selle aasta ma muudan enda jaoks igati paremaks ja positiivsemaks.

Vahel tuleb langetada otsuseid, ja vastu võtta uusi otsuseid, kui elu on seisma jäänud või kui enam ei ole positiivse vastukajaga. Igal algusel on ka lõpp, olgu ta ilus või kurb....

See aasta on minu aasta!
Uus mina, uus elu, uus algus!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...