kolmapÀev, 16. detsember 2020

Edu đŸ„°đŸ‘Œ

 Ma pole siia taaskord pĂ€ris kaua aega sattunud, kuid siiski pĂŒĂŒan siia kĂ”ige sĂ€ravamad hetked meie elust kirja panna 😊 Hiljem on kindlasti pĂ”nev lugeda ja meenutada mis elu me elanud oleme 😉

Alustame siis sellest et Meie 5 liikmeline perekond on siiani vĂ€ga head tööd meeskonnana teinud ning kindlasti, kui nii jĂ€tkame, jĂ”uame me veel seda pikka teed perena edasi kĂ€ia aastaid. ❤

Alustame kĂ”ige tĂ€htsamatest - LAPSED 💗

Ariana on tĂ€nasel pĂ€eval juba 4 kuune ja 12 pĂ€evane. 😇 Ütleme nii et Ta on Maailma parim laps keda endale soovida ĂŒldse vĂ”iks. ❤❤


Tervelt see 4 kuud, mis ta meie elus eksisteerinud on - on toonud Ta vaid meie ellu rohkem pĂ€ikest ja naeru tĂ€is pĂ€evi. Ja seda mitte vaid jutujĂ€tkuks, vaid pĂ€ris ausalt on see ka nii. 😊 

Ariana on kĂ”ige rÔÔmsam laps, keda ma kohanud olen elus. ❤ Iga hommik algab meil pĂ€ev tema naeratuse saatel. 😇 Ta reaalselt suudab meil oma naeratusega pĂ€eva muuta perfektseks. 💗 

VĂ€ga harva on ta olnud jonnakas. Pigem tuleb see jonn kasvuspurdist vĂ”i sellest pisikesest hamba nurgast mis 3ndal kuul ja 29ndal pĂ€eval igemest end vĂ€lja pressis. 

Ütleme ausalt et ta on ideaalne laps. 😊 Ei saaks ju miskit halba kurta kui ta on esiteks juba hea magaja. Teiseks, selline naerupall. Kolmandaks ta on Ă”ige naine juba beebist saadik, sest oma piima suudab ta nĂ”uda kohe algusest saadik. Kuri kisa tuleb kui tal kĂ”ht tĂŒhjaks lĂ€heb. Piim peab olema valmis sekunditega - vĂ”i muidu.. 😊 Parem ei hakka kirjutamagi mis juhtuma vĂ”ib hakata kui piima ta koheselt ei saa 😊😉

TĂ€nasel pĂ€eval andsin talle esimest korda ka lisatoitu. Esimene nĂ€gu oli krimpsus ja ajas vĂ€lja suust. Teine proovimine juba hoidis suus pĂŒreed ja proovis maitset. Kolmandat korda proovisin anda, oli suu juba lahti.  Ehk siis 3 pool lusikatĂ€it sĂ”i esimese korraga. Ja tundub et esimene pĂŒree meeldis talle vĂ€ga 💗 



Asume enda Teise kĂ”ige kallima Printsessi juurde - Angelica 😇❤

Angelica on tragi 5 aastane suur tĂŒdruk. Loomulikult on ta tubli sest Lasteaias saab ta vaid kiita kasvatajatelt. Eriti tubliks teeb teda see et talle meeldib lasteaias kĂ€ia. 
Talle on seal tekkinud paar vĂ€ga head sĂ”pra - isegi ei imesta sest mu laps on reaalselt vĂ€ga seltsiv ja sĂ”bralik. Ise vahel kardan et ta ei taju ĂŒldse maailmas olevaid ohte sest ta reaalselt lĂ€heks iga inimesega kaasa kes talle vĂ€hegi naeratab. 😉😊
 

Angelica on meie teine suur rÔÔmupall. Üritab kĂ”igelt ja kĂ”igilt tĂ€helepanu saada. Samamoodi nagu Ariana, oskab ka tema oma tahtmist lĂ€bi suruda. 😉 Suht tihti nĂ€itab oma iseloomu vĂ€lja ja vahel isegi ĂŒritab manipuleerida meiega. 😊 
Viskab vaikselt ka vĂ€ikest pubekat vahele ja ise loomulikult arvab et on piisavalt suur tĂŒdruk juba otsuste langetamisel.. Lausa nii suureks peab end vahel et ega meie ei tohigi talle öelda mis ta teha vĂ”ib, vĂ”i ei vĂ”i. 😅 

Aga sellegipoolest saab ta vĂ€ga kenasti aru, et on piisavalt vĂ€ikene veel et end suure inimese kĂ”rval vĂ”rdselt vĂ”iks vĂ”tta. ❤

 

Ja olemegi jĂ”udnud tĂ€iskasvanute poolele. 
Minust niipalju et ma olen hakanud rohkem rÔÔmu tundma vĂ€ikestest asjadest mida varem ei suutnud nĂ€ha. Ma ei tea kas teise lapse saamine tĂ”i mĂ”istuse koju lĂ”puks vĂ”i siis tĂ”esti olen vanaks jÀÀnud, ja lihtsalt ei viitsi kuskil mingite probleemide saatel oma elu kulutada. đŸ€š vanuse kohta ĂŒtleks kĂŒll alles et tĂ€itsa roheline ja elu veel ees (23), kuid ise tunnen kĂŒll et kĂ”ige tĂ€htsama olen ma siin elus juba saavutanud. đŸ„°

Esiteks mul on kodu kus on katus peal ja toad on soojad - pole lihtsalt korter seintega vaid ma lĂ”ingi sellest meile kodu kus on perekond ja palju hoolivust 💗
Teiseks mul on pere. Lausa suurepĂ€rane pere. Pere kus on isa, ema ja lapsed ❤ (kaasa arvatud koer) 😅
Ja kolmandaks - me oleme Ă”nnelikud ❤ 



 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jĂ”udnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi vĂ”tsin oma sĂ”branna kes siis lĂ”puks 3 nime vĂ€l...