pühapäev, 22. märts 2020

See suvi tuleb üllatuste rohke!

Ma muidugi siiralt loodan , et selle suve alguses on oodata häid uudiseid ja  “koroona” viirusest saab lõpuks minevik. Ees on ju kõige mõnusam aastaaeg tulemas, kus ilmad igapäevaga aina soojemaks ja soojemaks muutuvad.
Muidugi ka hästi palju vananemist meie perekonnas ja suguvõsas. Kõigepealt vananeb mu õde, kellel samal päeval sünnipäev kui on jaanipäev (23.06)
 Paar päeva hiljem (26.06) vananen kohe mina järgi talle ning minu sünnipäeva järgmisel päeval vananeb mehe väikevenna (27.06).
Siis saab veidi aega sünnipäevadest hinge tõmmata kuni on kätte jõudnud uus kuu ehk juuli, ning järgmisena saab aasta vanemaks meie Pisi neiu kes ei olegi enam nii pisi. Päevaks siis (08.07).
Sellega veel sünnipäevad ei lōppe, kuna meil on lisandumas perre uus liige. Aeg millal ta meiega lõpuks liitub on augusti algus ja arvatav tähtaeg hetkel (04.08).

Jep. Meid on varsti kokku 5!

Tita kasvab mühinal ja kõik mis Angelicat oodates ei saanud tunda, on see rasedus kindlasti tunda.
Raseduse erinevus on nagu öö ja päev.
Praeguse hetkega veel pole teada, kas ta on poiss või tüdruk. Üks on kindel, teda ootab suur õde suure õhinaga.! Suur ōde kuulis esimesel ämmaemanda visiidil juba pisikese kõhu beebi südamelööke. Ja see emotsioon mis teda peale seda valdas, on rohkem väärt kui million.
Kõigile oli vaja teada anda et emmel on beebi kõhus ja seda mida ta kuulis sellel visiidil.
Kõige armsam on see kuidas ta mu kõhtu koguaeg silitab/ kõditab/ musitab/ kuulab.
Loodame et sama hoolivaks jääb ta siis ka kui beebi juba kodus on meiega (:

Pildil rasedust 19+5 :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Juttu nimepanekust

 Nime osas kuidagi pidi ei jõudnud otsusele ja minu beebist peaaegu saigi beebi nimetu.  Appi võtsin oma sõbranna kes siis lõpuks 3 nime väl...